September 27, 2011

into the blue

This is my second piece of clothing from neon trend - blue pants with zippers. They're amazing and look really stylish (in my opinion of course). I combine them with another top with 'indian Navajo' pattern (like the term). You can see similar top in the post from 27 August.


pants - sisters point
top - NY
wedges - Deichmann
bag - Bershka

As I am currently abroad all posts are scheduled. I will respond to all comments when I come back in October. Take care guys!
translation
 Drugą rzeczą w mojej szafie, która odpowiada neonowemu trendowi są niebieskie spodnie z zamkami. Myślę, że są bardzo wdzięczne w stylizacji bo pasją do wielu rzeczy. Tutaj połączyłam je z kolejnym topem z indiańskim printem. Taki top w trochę innej kolorystyce miałam w poście z 27 sierpnia.

W związku z tym, że jestem za granicą wszystkie posty do mojego powrotu są automatyczne. Na komentarze odpowiem po powrocie w październiku. Trzymajcie się!
kiss Ann

2 comments:

  1. You're so cute :))
    http://itsjeyjey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Love the heals :) hot!

    Love,

    Maria

    www.divinity-divinity.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...