July 13, 2011

H&M love

Haha yeah that's true. I can't fight it. And I really don't want to. Now I can say that I bought almost everything from my wish-list (only few things are to be bought but I think that I can wait till Fall). Let me tell you something abouth my purchases. When I think about it now.. I never had anything in this kinda reddish colour and now I bought two things at one time. The dress was a mush-have because of the wedding I'm attending in October (yeah I know plenty of time but later there won't be such a choice) - what kind of accessories do you suggest? I think about something in camel or nude... Next there are two shirts (I don't have many), nice oversize jacket (the first in which I like how I look) and 'airy' trousers (nice for a rainy and stuffy weather).

Tomorrow I'm going for a few days to my father's place. Maybe I will have the opprtunity to make some pictures in Wrocław (http://www.wroclaw.pl/index.dhtml) to show you this beautiful city.
PS: I started to promote Poland, didn't I?

Okay, I will leave you now with pictures. Have a great day!

 



 translation:
Tak, tak to prawda. Nie potrafię z tym walczyć i chyba wcale nie chcę. W końcu mogę powiedzieć, że kupiłam już prawie wszystko z mojej listy (co prawda parę punktów jeszcze zostało, ale mogę spokojnie poczekać z nimi do jesieni jeśli nic szczególnie nie wpadnie mi w oko). Pokrótce o zakupach: kiedy tak sobie teraz o tym myślę to nigdy chyba nie miałam nic w tym konkretnym odcieniu czerwieni a teraz kupiłam dwie rzeczy na raz. Pierwsza - sukienka - obowiązkowo musiałam kupić jakąś ładną bo w październiku idę na wesele (tak wiem, jeszcze kupa czasu do jesieni ale wydaje mi się, że po wakacjach nie będzie już takiego wyboru i jakieś fajne pojawią się dopiero w okolicy Sylwestra) - jakie dodatki proponujecie? Myślałam o czymś w odcieniu camel lub nude... Następnie kupiłam dwie koszule (nie mam zbyt wielu), fajną marynarkę oversize (pierwsza w której się sobie podobam więc sukces:)) oraz przewiewne spodnie (będą idealne na taką duszną pogodę z deszczem).

Jutro wybieram się z siostrą na parę dni do taty. Może znajdzie się jakaś okazja żeby zrobić trochę zdjęć we Wrocławiu. 
PS: Chyba zaczełam promować Polskę:D

Zostawiam was ze zdjęciami. Miłego dnia!
kiss Ann

2 comments:

  1. Hi! Nice blog! I'm following you on Fashiolista too :)!

    I'm following your blog now! Will you follow me back?
    http://www.annaeva.blogspot.com
    Thank you X

    * you could use google translate if you can't read the language (:

    ReplyDelete
  2. I love H&M too! Nothing wrong with that!
    Nice blog, follow each other?
    Love, Eline

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...